Saturday, January 28, 2012

OMG!..i dah berubah ker?

OMG i being crazy..i been repeat to watch this drama for 3 times edy..before this walau macam nana suker i terhadap drama korea xde la sampai nak repeat tgk..tp kali ni dah repeat 3x dah...ape kene dgn ko ni...ape yg best sgt psal cite nie?hadoi...

cite Vanilla coklat ni mengisahkan dua insan yg kene kawin pakse..siap ade agreement lagi..suker cite ni mungkin sbb jalan citenye ala2 drama korea kowt..pastu genre romantic comedy tu sgt manarik perhatian...lagi satu cite ni bukan setakat hero & heroin je..tp watak mak ayh depa menaikkan lagi jalan cerita ni..siap nangis sbb ank tak pandai packing baju..haha..mmg lawak mak die nie..ost yg dimuatkan lam cite ni mmg kene..mungkin jugak suker tgk cite nie sbb suke tgk org2 yg tinggi lampai cam Aiman tu..(aku mmg suker org yg tinggi lampai)...so package yg menarik bagi aku tuk tgk cite nie..

Antara OST lam cite nie:
  • 6ixth Sense(ft. Saujana)-Penerang Hati
  • Spider- Tapi Bagaimana
  • Siti Nordiana - Tak Tahan
  • Awan Band - Kartita
  • Ghodong - Rindu 101
  • Ernie Zakri - Rindu Bukan Teman
  • Geisha - Cinta Dan Benci
  • Geisha - Cukup Tak Lagi
  • Geisha - Remuk Jantungku
  • Geisha - Kenangan Hidupku
  • Astrid - Tentang Rasa
  • GX4-kerana Kasihmu
lagu GX4 yg paling disukai..dah try google tp xdpt2 nak donlot lagu nie..sebenarnye aku ni mmg tak suker tgk cite melayu..tengok jugak sbb aku ni msih melayu tp jarang sekali & aku ni mmg tak tgk tb start dr umo 15 tahun lagi..klu tgk pon kejap2 jer..stegah jam ker..so skrg ni ble tgk tb balik klu lebih dr 1 jam aku mmg dah gelisah dah sbb bosan kowt..klu nak aku duk lame dpn tb,kasi aku magazine ke..buku ke..so aku leh duk lame kt dpn tb tu :D...

tp disebakkan terpengaruh ngn ank buah ckp cite nie bes..so tertengok jugak cite vanilla coklat nie...haaa...kan dah sangkut..hadoi....ditambah pulak dgn si Aiman yg tinggi lampai tu..hehe(sekali lagi repeat yg aku ni mmg suke tgk org yg tinggi lampai) :D...sebelom ni aku tak kenal pon sape la si aiman ni..ble dah tgk cite ni br tau Aiman ni dr mentor rupenye(sory la aku mmg tak tgk mentor)..

syabas tuk penerbit & pengarah cite ni mmg best!!...so selamat menonton!

No comments:

Post a Comment