Saturday, January 7, 2012

The Opening of 2012

setelah meninggalkan 2011..skunk ni nak post kisah jalan2 cr mkn pertama tahun ni..tempatnye kt Restoran Belanga kt ss2mall,petaling jaya..makanan dr Pantai timur..seswai sgt la sbb eden ni org pantai timur :)..makanannye superb beb!!..aku suke gler nasi dagang die..mungkin sbb dah lame aku tak mkn nasi dagang..tp aku bole katekan mmg sedap giler la..hargenye standard je..jemput mkn yea..

Nasi Dagang Ikn tongkol



Membe aku lak mkn nasi dagang kari ayam..marvellous



Ni lak nasi tumpang yg ktorg share 8 org..sedap giler wa ckp lu..



tgk depa mkn..berselera kan?


yummy...


So pas ni aku nak ajk kawan2 aku mkn kt sini lagi la..klu agak2 rindu makanan ganu kelantan tu bole la aku mkn kt sini..ok nnt sambung lagu..nak iron baju japs..


No comments:

Post a Comment